Merhabalar,

Arkadaşlar sıfır aldığım domainde tam spam cezası var, 40 adet kadar yeni konu ekledim tamamı özgün ve yeniden inceleme talebinde bulundum. Bunlar yeterli mi yoksa extra birşey yapmam gerekiyor mu. Ayrıca sonuç almam ortalama ne kadar sürer.

Edit: Arkadaşlar bu süre zarfında özgün içerik eklemeye devam mı etmeliyim yoksa spamdan çıkmasını mı beklemeliyim?