Öncelikle arkadaşlar, referans olması açısından kendi blog sitem: http://animeizle1.com/
Sorabileceğiniz başlıca sorulara burdan cevap vermek isterim

1- Çalışma şekliniz nasıl işliyor?
Sizden sitenize yazı girebilmem için bana 1 adet hesap açmanızı istiyorum ve tamamen kendi düşüncelerimden oluşan, resimlerin boyutunu sitenize göre düzenleyip sitenizi yavaşlatmıcak şekilde ekliyorum. Resim upload ederken yazının başlığını ve yazının içeriğini göz önüne alarak uygun bir şekilde upload ediyor ve resme alt etiketi veriyorum. Yazınızda uygun yerlere site içi linkler çıkararak hem kullanıcı dostu hemde google dostu olmasını sağlıyorum. Seo eklentiniz varsa eğer o kısımları güzelce, aynı kendi sitemmiş gibi doldurarak taslak olarak kaydediyorum ( dilerseniz yayınlayabilirim de ) Taslak olarak kaydetmemin sebebi son kontrolü sizin yapmanız.

2- Yazıda nelere dikkat ediyorsunuz?
öncelikle 1 yazı her ne kadar faydalı bilgiler içerirse içersin, eğer sıkıcı bir anlatım ve görsel ögeler yetersiz seviyede ise ziyaretçiyi sıkar bu durum. yada o konu ile ilgili bilgi yetersizse ziyaretçi sitenizden çıkmak, kaçmak isteyecektir. Eğlenceli bir anlatım ile göze hitap edecek şekilde yazmaya özen gösteriyorum. Kendi siteme nasıl davranıyorsam, sizin blogunuzada aynı o şekilde davranıyorum.

3- 1 Yazı ortalama kaç kelime oluyor?
Aslında bu benim o anda düşüncelerime bağlı olsada, genelde 400 - 650 kelime arası oluyor.

4- Hizmetinizi bedeli nedir?
1 yazı için ücret 9 tl ( Sürekli çalışma durumu söz konusu ise, değişiklik gösterebilir)

İletişim: skype: satrancali yada özelden yazabilirsiniz.

Not: Konusunu beğenmediğim, içime sinmeyen bir site olursa kabul etmeme hakkına sahibim.