nerden biliyorsunuz spam olduğunu? daha önce kaç site açtınız böyle ondan sonra spam yedi...
bu rss siteleri nasıl iş yapıyor peki?
Nerden biliyosunu mu var 3k icerik diyosun, kopya diyorsun, cronla cekyorum diyorsun, zarari olur mu diye konu acmissin, ne dusunsun insanlar baska? Kac site mi actim? 15 senede yuzlerce site uzerinde calisma yaptim, 15 senedir almanca ingilizce yuzlerce siteyi takip ederim. Konuyu acan sizsiniz, tecrubelerle yardim etmeye calisan biz. devam edin o zaman, ne diyeyim. Yakinda acarsiniz niye adsense banlandi diye, oraya da yazarim.