Arkadaşlar merhaba,
Bir yer kiralayacağım ama maliyeti biraz yüksek, emlakçısız direkt mülk sahibine nasıl ulaşabilirim sizce?
Emlakçıda sözleşme varsa kişi üzerinden alamazsınız.
Şöyle düşünün. Bir futbolcu beğendiniz. Sözleşmesi var bir kulüple. Siz futbolcuya diyorsunuz ki, kulübü salla biz seninle anlaşalım işte.
Emlakçılar genelde mülk daha çabuk kiralansın diye, mekan sahibine indirim yapması için telkinde de bulunur. Siz ciddi alıcıysanız, emlakçı da bu alanda deneyimliyse size belli oranda yardımcı olmaya çalışır.
Zaten birçok kira ya da satışta ev sahibi, benim komisyonu da kiracıdan alacağına ekle ya da X fiyat üstü ne kadara verirsen sende kalsın der.
Biraz çeneniz kuvvetliyse halledersiniz bir şekilde.