Teklif de mi yok
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok aşırı pahalı hocam fiyat.
Ben ilgileniyorum laptop ile ama pazarlık payı bile bırakmıyorsun...
Batarya ne kadar gidiyor ?
Son oluru ile birlikte pm alabilir miyim.
Edit : Görmemişim pil ömrünü.
PM göndermenize gerek yok hocam.