Bende de bir daire var emlakçı da ama kiracı bulamadı hala. Kiracıyı ben bulsam yine de ona komisyon mu vermeli kiracı?

Herhangi bir yazılı anlaşmamız yok

GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi