ha okey kardeş. 5 dolar anladım.
iyi. hayırlı işler kardeşim o zaman
Teşekkür ederim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:50:55 -->-> Daha önceki mesaj 01:49:26 --
Domain kaybı riski neden ?
Çünkü 1&1 firmasına başından beri hiç güvenmiyorum

İletişim 0 karambole kullanıyorum bu firmayı ama 100e yakın domainim var bırakamıyorum artık

isteyen olursa 5TL'den reglerim.Hesabım olurda kapanırsa alanın domaininin yanında bnm 100 domainim de gider hepsi bu hocam.