Determinant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detayları PM atınız bugün başlayayım hocam
karakaya26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam güzelde 15 gün 20 tl parasıda iyide ödeme çok geç uğraşılacağını sannetmem kolay gelsin
Daha önce peşin ya fa bir kısmı peşin ödeme yaptığım kişilerin bazıları yarıda bırakıp kaçtığı için maalesef iş bitiminde ödeme yapıyorum.