Merhaba arkadaşlar dünden telefonu şarja takmadım. İş yerimde samsung usb şarj aleti var yani hızlı şarj değil. Onu kullansam bir sorun çıkmaz sanırım değil mi ?
Normal şarj ederken hızlı şarj diye bildirim panelinde görünüyordu bunu takınca yazan şey kablolu şarj diye çıkıyor sanırım bir problem çıkmaz ?