Arkadaşlar merhaba,
Uzun zamandır 1&1 şirketinden domain regliyorum.Herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Çok uzun süreli proje düşünmeyen domain kaybını göze alabilecek arkadaşlar varsa 5TL paypal ödeme ile domain alabilirim.
Dediğim gibi kendim uzun zamandır kullanmaktayım.Domainlerimde bir sıkıntı yaşamadım.Domain kapanmasında sorumluluk kabul etmem.
İlgilenen arkadaşlar P.M gönderebilir.