Merhabalar,

Silme Kaydetme işlemlerinde uyarı mesajı verdirebiliyoruz fakat windows form gibi hata mesajı verdirebilir miyiz? Daha gösterişli (facebook gibi) explorer penceresinde değilde sayfanın ortasında çıksa??

Benim uyarladığım bu şekilde fakat daha hoş olsun diyorum.

        <script language="javascript">
function confirmDel() {
 var agree=confirm("Bu içeriği silmek istediğinizden emin misiniz?\nBu işlem geri alınamaz!");
 if (agree) {
  return true ; }
 else {
  return false ;}
}
</script>