KSyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarım konusunda gelen tepkilerin, tavsiyelerin, eleştirilerin her birisini değerlendireceğiz. Yorumunuz için çok teşekkürler. Yapacağınız çalışmalarda başarılar diliyorum. Hepimiz için herşeyin hayırlısı olmasını diliyorum.
Umarım başarılı olursunuz. Size bol şans.