Kusura bakmayın ve alınmayın fakat tasarım gerçekten hiç hoş değil hocam. Domain'inize yakışır bir site olduğu kanısında da değilim ve açık açık gördüklerimi yazacağım.
- Bu site de tasarım denilen birşey yok, r10'daki "ben acemiyim" diyen arkadaşların birçoğu bile bu tasarımdan daha güzelini çizerler. Hatta r10'da satılan wordpress temalarından bir tane alıp onun üzerinden gitseydiniz daha iyi olurdu, en azından o arkadaşlar kullanıcı deneyimini çok olmasa da yine de gözönünde tutuyorlar.
- Kullanıcı deneyimi oluşturmak açısından siteniz ve yerleşimler çok kötü. Yani diyorum ki "Kullanıcıların alışmış olduğu dinamiklere uygun bir tasarım değil bu" daha da kısası bu tasarım doğru bir analiz'in ürünü değil. Hatta analiz bile edildiğini düşünmüyorum.
- Bir çok bölüm şahsen geçiştirilerek yapılmış, örneğin yazıların altında bulunan yorum bölümü. Yorum bölümleri bir site'nin can'ı canan'ıdır, hele ki bayan siteleri için bu bölüm el işçiliğini daha fazla ister ki sizin sitenizde bundan eser yok,
- Birbirimizi kandırmayalım bu site de responsive dahil 150 sayfalık bir html&css iş'i yok,
- "Kaynağı görüntüle" 'ye tıkladığımız zaman görülüyor ki site'nin w3c standartlarıyla alakası yok yani temiz kodlanmamış, örnek olarak style tag'ları cirit atıyor, bunlar seo değerlendirmelerinde eksi hanesine yazılıyor biliyorsunuz değil mi?
- Blog bölümünüzde biraz aşağıya inerseniz görürsünüz karakter seti hataları mevcut,
- Aşağıya indikçe gelen içerik hareketi'nin size hiçbir avantajı yok, bence sayfalama mantığına dönmelisiniz,
- Mobil'de de hatalar mevcut, bunlardan biri hamburger menu'de. aksiyondan önce stop() eklerseniz çözülecek,
- Logo fikir güzel ama şuan ki logo tasarımı hoş değil tam yansıtmıyor,
Acımasızca değerlendirdiğimi düşünebilirsiniz ama bugün'ün sitelerinde böyle hatalar olmamalı hele ki bu domain'de hataya yer dahi olmamalı görüşündeyim. Yorumlarımı yapıcı olarak algılarsanız sevinirim zira sizinle bir tanışıklığım yok, domain harika iken sitenin son derece kötü olması beni/bizleri sadece üzer.
Sizin acilen Kullanıcı Deneyimi'nin kavramını bilen ve Tasarım Yetileri iyi olan bir tasarımcıya ihtiyacınız var.
Yorumunuz için gerçekten çok teşekkürler. Bu konuyu açmayı aslında yazılımcı arkadaşımız istemişti ben başta hazır olmadığımızı düşünerek çekinsemde şuan iyiki açılmış diyorum çünkü hazır olmadığımızın daha iyi farkına vardım sizler sayesinde. Yazdığınız her bir madde için gereken herşey yapılacaktır emin olun ve her birisi için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Hepimiz için herşeyin hayırlısı olmasını diliyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:20:58 -->-> Daha önceki mesaj 00:20:17 --
On numara olmuş
Yorumunuz için çok teşekkürler umarım hepimiz için herşeyin hayırlısı olur.