Artık hiçbir açık yok,insanlarıda kandırmayın şu saatlerde vardı bilmem ne diye sanki twitter açık olunca bu adamlara haber veriyor bunlarda saatine göre giriyor.Kimseyi önceliklede kendinizi kandırmaya gerek yok.Bu açık 1 yıl kadar önceden 1 günlüğüne oldu,forumda açığı paylaşan kişide banlandı.Hatta bende bu konuyu açan arkadaşımız gibi merak edip insanlara sordum, Hesaplarımı çaldı.Bundan sonrada bu açığı merak eden arkadaşlarımızın kimseye inanmamasını,güvenmemesini temenni eder herkese iyi forumlar dilerim...