Alan adı gerçekten 10 numara. Tasarımda kullanılan renkler güzel. Header kısmı da hoşuma gitti.

Logo düşünce olarak çok güzel. Ama 3 boyutlu, daha canlı yapılsaydı çok daha hoş görünürdü.

Anasayfanın aşağı doğru sürekli uzaması da pek hoşuma gitmedi.

Kategori içerisinde, en üstte yer alan kategori açıklamasını sevdim. Ancak;

Alıntı
Moda Bayanlar.com'da. Zaten Bayanlar.com son günlerde çok moda. Nerede ne giyeceğinizi Bayanlar.com'u takip ederek seçip giyinmek bu günlerde moda. Ayakkabı, çanta, pantolon, gömlek, kaban, şapka… Son günlerin moda kıyafetlerini Bayanlar.com’da Eşya da son moda, arabada son moda… Peki hangi laf bu günlerde moda? Moda Bayanlar.com'da (Tekrar Gizle)
çok fazla site adresi kullanılmış. Biraz itici görünüyor.

Kategori içlerinde kullanılan küçük resimlerin boyutlarının farklı olması, konuların özet kısımlarının uzunluğunun da yine farklı olması göze hoş gelmiyor.

Yukarıda arkadaşlar da bazı öneriler sunmuş. Üzerinde biraz daha çalışılırsa oldukça güzel olur. Başarılar..