Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tasarım gerçekten çok kötü..

böyle harika bir domaine bu tasarım kesinlikle gitmemiş. üzüldüm.
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Zevkler renkler tartışılmaz derler, Bu görüntüyü sadece bizler değil bir çok profosyonel arkadaş ve kanımca onlardanda çok daha önemlisi bu siteyi kullanacak potansiyelde olan bayan kullanıcıların görüşlerini alarak oluşturduk. Projemiz daha bir fidan olarak düşünüyorum büyüdükçe şekillenecek ve hatalarından arınacaktır. Fikir ve görüşleriniz için tekrar teşekkür ederim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:51:36 -->-> Daha önceki mesaj 00:50:04 --

Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazıların içine girince görünen font hoşuma gitmedi benim. (http://www.bayanlar.com/haber/3371/P...lli-Kek-Tarifi)

Onun dışında çok sağlam proje olmuş her yönü ile.
Yorumunuz için teşekkür ederim. Uyarınızı dikkate alacağız ve en yakın zamanda değerlendireceğiz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:55:38 -->-> Daha önceki mesaj 00:51:36 --

Ahi Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain ve logo harika olmuş
tema iyi durumda ancak uzayıp giden alta doğru sayfalama ziyaretçinin pek hoşuna gitmeyebilir.ilerleme durumunu ziyaretçiye bırakmak her zaman iyidir
genel olarak güzel
içerik olarak da doyurucu olursa kazandıracağını düşünüyorum
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Söylediklerinizi dikkate alıp en yakın zamanda değerlendireceğiz. İçerik yönünden sitemizde çalışmalara en yakın zamanda başlanacak ve ilerleyen süreçte sitenin yapısı gereği kullanıcılar tarafındanda destekli olarak özgün ve özgür bir proje ortaya çıkacaktır diye düşünüyorum. Fikir ve yorumlarınız için tekrar teşekkürler.