Öncelikle hayırlı olsun yeni proje. Ancak tasarım kesinlikle geliştirilmeli düşüncesindeyim şuan anlamsız bir kayboluş yaşadım sitede

Ayrıca bayan kelimesi kullanımından dolayıda site çok tepki alabilir ilerleyen zamanlarda , biliyorsunuz bu zamanlarda çok tartışılan bir olay " kadın - bayan "