Olur mu hiç öyle şey hocam, kesinlikle seçemez. Kesinti falan hepsi hikaye, eğer Matematik ve Fen sınavlarına girmezseniz; hiçbir mühendislik fakültesini seçemezsiniz. Sayısal bölümüne aittir bu. TM puanını MF'ye çevirmek ya da çevirirken kesintiyle kurtarmak gibi durumlar söz konusu değildir. Eğer LYS1 ve LYS2'ye girmezseniz, mühendislik fakültelerini seçemezsiniz. Aynı şey sayısalcılar için de geçerli mesela. Sadece LYS1 ve LYS2'ye girenler; TM'den tercih yapamazlar.
Bu kuralın değiştirilmesi kaos anlamına gelir zaten. Dersler tamamıyla farklı ve derslere göre de bölümler oluşturulmuş.
kat sayı kalktı diyolardı isteyen imam hatiptende mühendislik seçebiliyor deniyor bi aydınlatır mısın