byatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen o şehitlerede laf ettin senin abin askerse diyarbakırda ölen kürt şehit asker ailesinin halini daha başka illerde yaşayan ölen veya daha önce ölen kürt şehitler polis ve askerler var senin bu lafı demeye hakkın yok
Nasıl bu kadar çarpıtılabiliyor cidden anlamıyorum nasıl benim şehitlerimize laf ettiğimi söyleyebiliyorsunuz. Benim yazdığımı açık ortada ve çok net

OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Biz Onun Ne Demek İstediğini Çok İyi Anladık " Potansiyel " kelimesinin Altına Saklamanın Bir Anlamı Yok.




Böyle Kelime Oyunları ile Kendini Kandırırsın. Bir Fikir Savunmaya Kalkıyorsun Onda Bile Korkuyorsun.

Neyse Sen Cevabını Yeteri Kadar Almışsındır ( umarım ).

Benden Bu Kadar;

Mevlana'nın Sözü ile Cevabımı Vermiş Olayım;

Her lafa verecek cevabım var ama bir lafa bakarım laf mı diye
Bir de söyleyene bakarım adam mi diye...
Sana artık zaten birşey demiyorum kendi her söylediğini çok doğru sanan çok bilmişin tekisin her sözü istediğin yere çekmektede üstüne yok birde ben hiç hakaret etmediğim halde bana hakaret etme diyip her cümlende karşındakine adam değilsin insan değilsimn diyecek kadar mantıksız bir insansın