biz bize yetemezken
daha acısı da yetmeye dahi çalışamazken
tüm dünya bize düşman olsa ne farkeder ki ?
kara günde küslük olmaz , kara günde eş dost akraba yakın yalnız bırakılmaz
güzel ülkemin 4biryanı ateş yeri , bu durumda kim dost kim düşman ayrımı
yapmanın zamanı değildir canlar !
zaman birlik olma zamanıdır , bu itliğe bu kahpeliğe dur demenin zamanıdır
hükümet ve diğer parti mensupları kenetlenip ortak karar çerçevesinde ciddi kararlar
alma zamanıdır , bırakın kurulmasın devlet siz bir olun şu illeti temizlemek için hatrı sayılır
sözler verin , altında anasının entarisini giyen it soylarını gördüğüz an indirin , hdpyi meclisten atın , kapatın bu pkk destekçilerini , haklarında terror orgutune yardım etme ile alakalı ne kadar dava açılmış destekçileri varsa tıkayın imralıya o itin yanına sonra en güzelini yapın yakın imralıyı içindekiler ile birlikte bu halk sizin yanınızda ....