Ben bu konuda düz mantık kurarak bir zararı olmadığını düşünüyorum.

Örneğin ban sebebi olsa ben bütün kanallara abone çekerim onlar banı yesin youtube bana kalsın. Bence kesinlikle ban söz konusu değildir. Kendi fikrimdir.