AngelOfDeathh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinti hakkında bir bilgim yok,
Şuanda lys 1 lys 2 lys 3 lys 4 diye giriliyor diye biliyorum ama önümüzde ki yıllar teog sistemine benzer sistem devreye girecek. Her ders için ayrı testler gerçekleşecek, 20 soru ve yanlış doğruyu götürmüyor gibi. Şimdi veya gelecek yıl gibi konuşmak yanlış, malumunuz her dakika sistem değiştiriyoruz. Fakat şimdi ki son planlama durumu dediğim gibi her ders ayrı test olacak. Yeni bir değişiklik her dakika olabilir.
lys 4den giren bir öğrenci yazılım mühendisli tercih edebilir mi