simdi kat sayi olayi kalkti ya arkadasimiz tm ogrencisi mesela tmden 350 puan yapti cbü teknoloji fakültesi yazılım mühe 290 taban diyelim mfden alıyor bu arkadasimiz tm puanini mfye donusturdunde eskiden kesinti oluyordu simdi olmuyor diyorlar bi aydınlat bizi
Kesinti hakkında bir bilgim yok,
Şuanda lys 1 lys 2 lys 3 lys 4 diye giriliyor diye biliyorum ama önümüzde ki yıllar teog sistemine benzer sistem devreye girecek. Her ders için ayrı testler gerçekleşecek, 20 soru ve yanlış doğruyu götürmüyor gibi. Şimdi veya gelecek yıl gibi konuşmak yanlış, malumunuz her dakika sistem değiştiriyoruz. Fakat şimdi ki son planlama durumu dediğim gibi her ders ayrı test olacak. Yeni bir değişiklik her dakika olabilir. Umarız geleceğimizi en iyi şekilde, en doğru şekilde yaşarız.