By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
piyasanın içine edin.. 30 tl için...
30 tl ni ben vereyim o mailleri geri dönüşüm kutusuna at...!
ayıp yaptığın.. burda bu işten onlarca insan ekmek yiyor..
Elimde stok vardı. Bitirmek istedim sadece lütfen üslubunuza dikkat ediniz.

İyi çalışmalar...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:12:20 -->-> Daha önceki mesaj 19:05:29 --

YouTuber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm alabilirmiyim
p.m gönderildi.