FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ukash bitti artık bulamazsınız.
ilginiz için çok teşekkür ederim hani belki elinde kalan arkadaşlar olabilir diye düşündüm dün bir site üzerinden aldım 10€'ya 45 lira ödedim r10 daha sonradan aklıma geldi