Bilen biri ile birlikte trafikte kullanın aracı

3-5 kullanımda zaten alışırsınız.
Yıllarca otomatik kullandım geçen sene manuel araç aldım geri kaydırma vs gibi kuşkularım vardı.Babamla çıktık trafige ilk denemeden sonra heryere tek gittim.Bir kaç kere yolda stop etme yaşadım sonra onuda aştım

Dikkatli bir şöför olursanız başkalarının hatalarından kaynaklı olan kazalardanda yırtabilirsiniz.
Otomatik aracı istanbul trafiğinde hiçbirşeye değişmem. 20 Km'Lik yolu 1 saatte gidiyoruz.Manuelle gerçekten zor.