sana araba maceramı anlatayım dostum

2010 da ehliyeti aldım, ehliyeti alana kadar şoför koltuğuna oturmuşluğum yok. sürücü kursunda direksiyon derslerinde öğrettikleri ile ehliyeti aldım ve 2014 ağustosa kadar hiç araba kullanmadım. gönlümden geçen 7-10 arası bir araç alıp iyice kavrayıp iyi bir model almaktı ama nasip otomatik vites mitsubishi carisma oldu. ilk arabam otomatikti ve aracımda gerçekten piyasadaki araçlarla kıyaslandığında güçlü bir araçtı. 2 ay içinde kavradım arabayı bir de ilk arabamız 240 ibre var insan ister istemez hız yapmak istiyor

hiç hissettirmiyor araba 220 gördüm arabada ne yollara ne yokuşlara ne dar geçitlere girdim araba ile bir de sağlam usta buldum araba evladım gibi olmuştu. hız tutkunluğumdan bir de kaza yaptım o da iyi bir tecrübe oldu bana

lakin araba otomatik vites, arkadaşlarımda hep manuel vites araba var, manuel araç kullanamıyordum. şirkette araba vereceklerdi manuel diye bilmiyorum sürmeyi vermeyin dedim

otomatik vites arabada şoförlüğün öğrenilmeyeceğine kanaat getirdim ve 2015 haziranda arabamı iyi bir fiyata sattım.
manuel alayım, manuelin bir kurdu olayım ondan sonra otomatiğe dönerim geri dedim. ve herkes bana maneuldeki zevk otomatikte yok be olum derlerdi otomatik rahat debriyaj vites uğraşılır mı diyordum ama manuelin zevkide ayrıymış onuda şimdi anladım

ağustos ayının 10u gibi çok temiz bir araç buldum 5 bin liraya skoda favorit buradada konusu var, pendik şeyhli'den gittim aldım arabayı 3 tane ustaya gösterdim araba temiz dediler. arabayı alalı 20 gün oldu bunuda kavradım bununlada girmediğim yer kalmadı şimdi her arabayı getir çocuk oyuncağı gelir.
şoförlükte önemli olan dikkat hocam aynalar senin can yoldaşın bir dalgınlıkta mazaallah çok feci kazalar meydana gelebiliyor o yüzden çok dikkatli olmak lazım, otomatik vites rahattır kavraman kolaydır trafiktede hiç zorlamaz seni ama işin kötü yanı manuel süremiyorsun. hayırlı olsun diyelim şimdiden Rabbim utandırmasın.