Siz satıcı olsanız alırmıydınız ? böyle düşünün
Hocam bende almak zorunda diye ibarede bulunmadım sadece sordum.
Hocam bende almak zorunda diye ibarede bulunmadım sadece sordum.
hocam resmini paylaş yada ilan aç ..uygun fiyat verirsen canın sıkılmasın diye ben alayım..
geri verme. düşmeyelim o kadar...zaten alma ihtimali sıfıra yakın
Çok teşekkürler ama ızgara evde kullanılmaya cok müsait olmadığını anladım endüstriyel ızgaralardan ben resimlerde daha küçük duruyor diye aldım ama baya büyük çıktı üstelik en küçüğünü almama rağmen

Ama düşünmeniz yeterli çok sağolun.