Bende sizin gibi bu konuyu araştırıyorum hocam.Orta seviyede bir araç alın pekiştirme açısından şahsen bende bu düşüncelerdeyim aldığım fikirler buna yönetliyor beni . otomatik vites almayı düşünüyorum bende malum istanbul trafiği.