merhabalar arkadaşlar bundan 2 sene önce kadar ehliyet aldım lakin annemde babamda araba olmadığı için ne merakım oldu ne de kimsenin arabasını rica etmedim
ehliyet alacagım zaman cevremdeki insanlarla aksam saati biraz çalıştık düz viteste kursta calıstık derken ilk sınavda direk ehliyeti aldım
o günden sonra bi merak sardı araclara ama kımseden arabanı versene bi tur atayım der gıbı rıca etmedim
para biriktirmeye başladım güzelde bi para biriktirdim dünde 7 aylık 7 bin kmlik bi arac için el sıkıştık arac otomatık 2015 kasa bi arac ama benim kafamda ne ıstanbul yollarında tecrube var ne de dediğim gibi deneyim
sizce gidip direk böyle bi araçtan başlayıp 1-2 hafta gec saatlerde cıkıp kendimi geliştirmeye mı çalışayım yoksa daha düşük fiyatlı araçlara mı bakayım
benimkide merak heves falan derken 2014-2015 kasalara kadar cıktım
araçı almak için kimseden maddi destekte istemedim
Valla hocam,
Ben ehliyetimi 2006 yılında almıştım. aynı senin gibi ailede araba olmayınca kimseden de rica etmedim pekiştireyim diye falan. 2014 yılının başında alabildim araba.
Arkadaşa rica amcaya rica ederek haftasonları test sürüşleri yaptık.biraz da cesaret derken 3 ay sonra tek başına araba sürebilmeye başladım. o 3 ay da kapalı garaj da yattı haftasonları haric.
tavsiyem arabayı al. eşe dosta rica et seninle trafiğe cıkana kadar test sürüşlerine gelsinler. sende 3 aya kadar tek başına cıkmaya başlarsın. 2 sene sonra şuan benim gibi usta şofor olursun.