Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Birkaç gün önce sipariş verdiğim ızgara dün elimize geçti ama annem boyutundan dolayı beğenmedi biraz büyük tip ızgara dün birşeyler pişirdik ızgara yüzeyide biraz yandı.
Geri iade etme şansımız varmı arkadaşlar sizce? yani iade oluyor mu ona göre firmayı arayım söyleyim ama olmuyorsa boşa zorlamayalım.