selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yıllardı kullanmayı bilirdim ancak hep boş yolda kullandıgım için trafige çıkma cesaretini zor yakaladım tek kullanarak atlattım
sen zaten otomatik vites almışsın hocam trafikte kırmızı ışıklarda dur kalklarda sıkıntı yaşamazsın heycanını azaltmak için kesinlikle trafige tek çık yavaş bölgelerde şerit degişmelerde sıkıntı çok yaşıyorsanda el hareketiyle çoğu kişi yol verir atlatırsın Hayırlı olsun
yorumunuz için teşekkürler hocam