zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır benim sitem falan yok,parlamadımdasize öyle gelmiş

tv yayın hakkını alınca yurtdışı sitelerde yapılan yayınlara müdahale edilemez diye biliyorum
işte yanlış biliyorsun dostum onu anlatmaya çalışıyoruz.