Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haksız değil.

Yayıncı kuruluş o maçları kanalında yayınlamak için para ödüyor. Sırf izleyenlere hizmet, hiçbir kâr amacı gütmemek için mi yayın hakkına para veriyor.


hayır benim sitem falan yok,parlamadımdasize öyle gelmiş

tv yayın hakkını alınca yurtdışı sitelerde yapılan yayınlara müdahale edilemez diye biliyorum