nazar1973 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım sağol cevap yazmışsın ama ben bir kaç şey daha sormak istiyorum. Diyelimki sitemde Responsive tema var ve benim Hem MobiliTablat ve Masaüstü girişlerde Adman eklentisi sayesinde aynı reklamlar görünüyor. Eğ reklam sınır 3 olduğuna göre Admob'u aktif edersem o zaman Adsense reklamlarının Mobil girişi yapanlara görünmemesimi gerekir? Yani o zaman Wp Touch gibi bir Mobil eklentisimi kullanmamız icap ediyor. Biraz daha anlatabilir misiniz. Benim Mobil girişim çok belki böyle daha etkili bir kazancım olur
Ben bu şekilde birşeyde uyarı yemiştim. Adsense ve Admob reklamları birleşip sınırı geçiyordu. Hatta bende 1 Adsense, 1 Admob vardı, o bile sınırı geçmişti, ve düzeltene kadar reklam gösterimi durdurulmuştu. Haberin olsun yani, yasakmış onu yapmak. Bilmiyordum ben de