uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam otomatik bende alacaktım. Ama vazgeçtim araba öğrenmek istiyorsam otomatik almamalıyım dedim.

Manuel aldım ve yokuş kalkış desteği olmayanından aldım ki tecrübe edineyim diye. Otomatik arabada yapacağın şey Mitdown Madness oynarmış gibi olacak ileri tuşa basılı tutup sağ sol ok yapacaksın
zaten düz vitesle ogrendım vites değiştirmelerde sıkıntı yaşamadım ama otomatik biraz daha yerı geldıgınde annem kullansın diye