Arkadaşlar bende kredi kartı çıkarttıracağım. Hangi bankayı önerirsiniz acaba? Bankamatik için Enpara'yı kullanıyorum. Bir de YapıKredi'den Play kart çıkardım. Öğrenci kartı yani. 1 tane daha düşünüyorum, yardımcı olursanız çok sevinirim.