domaini firmaya taşımak kolay olabilir, asıl mesele firmadan taşımak istediğiniz zaman yaşanabilecek problemler.

domain benim malım. zorunlu haller dışında istediğim yere taşırım ve benim keyfim dışımda ekstra bir kısıtlayıcı, zorlayıcı otorite istemem. benim bir domain firmasını değerlendirme kriterim firmanın domaini bırakma zamanında kullanışlı olmasıdır. Türkiye kanalı olarak kullandığım İsimtescil'i burada çıkardığı keyfi zorlamalar nedeniyle terk ettim örneğin.

Firmada domaini olan arkadaşlar, transfer kilidi açıldığında tekrar bir transfer denerler ve sorunsuz bir geri transfer yapabilirlerse ben memnuniyetle denerim.