MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nereden açacaksın ? enparayı herkes seviyor bende bu sene iş bankasını bırakıp.en para düsünüyorum başvuru vs yapip öylemi enparalı oluyorsun ? eve ziyaret gelmesi vs ciddiyetli iş oluyor gerek yok bende giderim
hocam internetten tc falan yazıyosun bilgilerini sanırım uygun bir zamanda gelip veriolar istediğiniz yere geliyolar sanırım yani bilgilendirebilirsin eve gelmenize gerek yok işte şurda olabilir vs vs