Merhaba.
Hemen ümitsizliğe kapılmayın.
Benimde kapanmıştı itiraz formunu düzgün, açıklayıcı bir şekilde doldurup gönderdim.
Yanlış hatırlamıyorsam 1 ay gibi bir süre sonra açıldı tekrar.
Geçmiş olsun.