Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ne olursa olsun bize geçmiş olsun demek düşer. Gerisi bize düşmez. Mahalle ağzı ile dedikodu yapmaya gerek yok. Herkesin elbet sorunu olur hayat kendisinin hayatı ne beni ne sizleri ilgilendirir içtiği haplar falan.

Büyük konuşmamak gerekir. Henüz bizim içinde hayat devam ediyor.
Mahalle ağzı ile dedikodu derken Öncelikle delikanlı adama dedikodu yapmak yakışmaz, ben yorumumda herşeyi açık açık yazdım üzeri kapalı birşey varsa söyle yazarım. Yorumunda bana salladın sanırım ama kişi bu hap olayını falan filan kendi blogunda açık açık yazmış. Kimseden duyup edipte burda gelip yorum yapmadım.