Kübra'yı yani nam-ı diğer "Son Kraliçe" 'yi tanımayanlar yorum yapıyorlar.
Haberlerde de çıktığı için insanlar üzülüyorlar.
Gerçekten bu haber doğru olabilir ama ben Kübra'yı tanıyan birisi olarak kesinlikle inanmıyorum.
Psikolojik sorunları olan bu şahsın topluma karışmaması,mümkünse denetimli bir şekilde yaşaması lazım.
3 ay sonra çıkıp "Ben aslında fenomen olmak için test yapmıştım,evet başardım." demezse çok şaşıracağım.