Merhaba,

Öncelikle usanmadan cevap verdiğiniz için teşekkür ediyorum. Son olarak bir soru sormak istiyorum umarım nokta atışı yapar bir daha sizi rahatsız etmem.

Şimdi elimde aşağıdaki gibi bir tablo var.





Ben bu tablo içerisinde B sütununda bulunan 3 rakamını yazdırmak istiyorum. Açıkçası örnek dosya içerisinde tamamen bir tabloyu yazdırmak için kod bulunuyor ancak; istediğim alanı yazdırmak için örnek bir kod maalesef yok.

Yardımcı olur musunuz acaba? Teşekkürler

bluexpres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer xls dosyanız çok büyük değilse ;http://coursesweb.net/php-mysql/read...le-data-php_pc şunu kullanabilirsiniz.
include 'excel_reader.php';       // include the class
$excel = new PhpExcelReader;      // creates object instance of the class
$excel->read('excel_file.xls');   // reads and stores the excel file data
eğer sadece bir satırı istiyorsanız $excel->sheets-> şeklinde SHEET->cells->SATIR->STUN şekilinde erişirsiniz.