izmir35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden hocam bedelliyi bekler çok zor olmayabilir
doğrudur hocam bedelli tekrar çıkabilirde maksimum 29 a kdr uzatacak tecili bedelli çıkmazsa sorunlar yaşayabilir evlilik varken çocuk vs ve belli bir yaştan sonrada gitmek zor geliyor. 24 yaşında gitmesi bana bile zor geliyor ki kasım da gidicem sanırım