Geçmiş Olsun.. Fakat Böyle Bir Olayı Yaşayan Birinin Hala Ailesinin Yanına Gitmemesi Bırakın Ailesinin Yanına Gitmesini Başka Şehire Taşınmaması İnsanı Hayretler İçinde Bırakıyor Madem Durumdan Şikayetççisin Durumdan Kaç Uzaklaş... Ayrıca Evli Olmamalarına Rağmen Erkekle Aynı Evde Kalmalarıda Ayrı Bir Durum Herneyse Üzüldüm Allah Adamın Belasını Versin Kızda İnşallah Bunlardan Ders Alıp Kendine Çeki Düzen Verir.
R10'da Kızın İsminin Geçtiği Eski Konulara Baktım Eski Konularda Pekte İyi Anılmıyor...
Bu Konudaki Yorumlar Pekte İç Açıcı Değil:
https://www.r10.net/maxigeyik/682177-...lenmismis.html
Adam Belasını Bulur Kızda Aklını Başına Alır İnşallah.