Konu
sonkraliçeyi tanıyan var mı?
02-09-2015, 20:16:55
#71
Broon
Gerçekten çok üzüldüm, iyi bir kızdı. Ama bazı şeylerin farkına varması biraz geç olmuş. Kadına şiddet gösteren herkesi kınıyorum. Kendinden daha güçsüz insanlara güç uygulamak bırakın adamlığı insanlık bile değildir.