Gerçekten çok üzüldüm, iyi bir kızdı. Ama bazı şeylerin farkına varması biraz geç olmuş. Kadına şiddet gösteren herkesi kınıyorum. Kendinden daha güçsüz insanlara güç uygulamak bırakın adamlığı insanlık bile değildir.