Az önce bir haber sitesinde fotoğrafını gördüm, nereden tanıyorum ben bu kızı falan diye düşündüm. Daha sonra blog falan yazınca haber içeriğinde oradan aklıma geldi.

Geçmiş olsun, bir kaç kez konuşma fırsatım olmuştu kendisinin de ruh sağlığı tam yerinde diyemem ama tabi ki bu erkek kılığına bürünmüş varlığı haklı çıkarmaz.

Umarım en kısa süre içerisinde bu olayı atlatabilir.