Şimdi belasını bulur artık eleman. Bu aile içi şiddet olaylarında şikayetler hemen geri çekiliyor. Korkudan mı aşktan mı bilemiyorum artık. Tamam burası Türkiye ama askerimize, polisimize bu kadar kötü söz söylenmesi doğru değil kesinlikle.