Kadın şikayetçi olmuyordur büyük ihtimalle ya da sonradan şikayetini geri alıyordur.
Kadın dışarıda polisi arıyor hüngür hüngür ağlıyor.Şikayetçi oluyor fakat bu işler hep gecikmeli halledildiği için kanunlar kadın öldükten sonra devreye giriyor ülkemizde.