Geçmiş olsun. Az çok tanıyordum 3-4 sene önce muhabbetimiz oldu. Ama aklı başında bir kız değil, zaten bulduğu adamdan belli oluyordur. Değişik bir karakteri vardı çözemedim. Allah hepimizi iyilerle karşılaştırsın.